15 Ocak 2012 Pazar

0

İndirim Günlükleri& Sale Diaries No. 3 The Body Shop


Both in Turkish&English:)

Merhabalar sevgili izleyicilerim&okuyucularım,
Yeni bir indirim günlüğü postu ile karşınızdayım. The Body Shop'a hızlıca girdim; çünkü bu lipbalmını bitireli çok olmuştu. Hazır indirim de varken kaçırmadım:)

Hello my followers&readers,
Another sale diary post. This time our product is bought from The Body Shop. I wanted to buy this lip balm and there was sale. So it is mine now;)



Ben en çok karpuzlusunu seviyorum bu balmların, o yüzden bir tek bunu aldım. Body Shop'ta çok güzel setler vardı. Benim vaktim olmadığından inceleme fırsatı bulamadım. En kısa zamanda bir daha gitmeyi umuyorum:) Fiyatı 5 TL'ye düşüyor, %50 indirim bu balmlarda da vardı.

My favorite is Watermelon lipbalm. Its odor is fantastic! I had only a little time, so I couldn't check the gift sets. Another time, I hope:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top