7 Mart 2013 Perşembe

0

8 Mart'a Özel Kozmetik İndirimlerinden Neler Alsak?


Herkese merhaba,

Her ne kadar 8 Mart'ın ortaya çıkış nedeninin bilinmemesi, kadına yönelik her türlü şiddetin günbegün artıp daha da vahşi boyutlara ulaşması canımı yaksa da, senede bir gün bile olsa kadınların hatırlanması az da olsa yüreğe su serpiyor. 8 Mart medyada geniş yankı buluyor, kadının görünmeyen adına, emeğine bir süreliğine de olsa dikkat çekiliyor. Bu yazıma bu kadar hüzünlü giriş yapmak istemezdim; ama maalesef realite bu:(

8 Mart'ın önemini unutmadan, hiç değilse o gün hatırlanmamız şerefine yapılan indirim ve sürprizleri konuşacağım bugün sizlerle. İndirime, fırsata, kampanyaya her birimiz ba-yı-lı-yo-ruz. Eh, madem bizim günümüz, her türlü güzellikten yaralanmak da hakkımız. Bakalım bu günün kampanyaları çerçevesinde kozmetiğe dair ne gibi alışveriş önerilerim varmış?
,
Sosyal medyadan bildiğimiz, takip ettiğimiz üzere, Watson's, Gratis'te % 50 indirim bekleniyor! Bu da demek ki, gelsin The Balm'lar, dolsun taşsın sepetler türlü türlü Flormar, Loreal, Max factor, Golden Rose, Essence, Rimmel London vb ürünleriyle! Ben çok da açılmamaya özen göstereceğimi umut ederek (!) eksik kalan birkaç The Balm fırçası, belki The Balm Frat Boy allık, Toni & Guy saç kremi, çok methedilen Flormar'ın yeni ruj serisi Deluxe Cashmere'den beğendiğim renk bir ruj, Essence'den ojeler, Rimmel London'ın çok meşhur Apocalips rujlarından birini (Nude Eclips veya Luna), Maybelline'den Eye Studio siyah jel eyeliner almayı planlıyorum.

Yukarıda bahsettiklerimin çoğu ününü duyduğum yeni ürünler, bir kısmı ise daha önceden kullanıp, memnun kalıp devamını almak istediklerim. Bunların dışında sizlere önerebileceklerim ise şu şekilde: Öncelikle makyaj dolabınızdaki eksik far renklerinizi düşünerek The Balm'ın far paletlerine şans vermenizi tavsiye ederim. Bulabilirseniz Tha Balm Jovi paletini kaçırmayın. Nude Tude de şahane, onu da söyleyebilirim:) The Balm gerçekten çok çok başarılı bir marka, üstelik paraben de içermiyor. O yüzden mutlaka bir şeyler almalıyız diye düşünüyorum:) Onun haricinde Loreal Caresse rujlar ve lipglosslara şans verilebilir, ben çok beğendim.  Toni& Guy'ın saç bakım ürünlerini de seviyorum, onları da önerebilirim. Maybelline Color Tatoo farları da mutlaka sepetinize eklemeniz gerektiği kanaatindeyim. Rimmel London rujlar oldukça güzel, bu da aklınızda bulunsun. Ayrıca Rimmel London BB kremleri piyasaya sürdü, denemek isteyenlere duyurulur:) Son olarak Max Factor'ün rimellerini tek geçiyorum, bu indirimde stoklamak lazım diye düşünüyorum.(Benim stoklarda mevcut, o yüzden bu sefer pas geçicem:))

Aklıma gelenler bunlar. Sizler neler almayı planladınız? Sakın ha, liste hazırlamadan çıkmayın alışverişe; yoksa kendinizi kaybedebilirsiniz! (Tecrübeyle sabit;)) Ayrıca fikir vermesi amacıyla, bir önceki  %50 Gratis indirimi alışverişimi buradan okuyabilirsiniz. Bu arada açılışı hüzünlü yaptım ya, olur ya belki bilmeyenler vardır, ya da hatırlamak isteyenler çıkabilir. Onun için buyurun  buradan 8 Mart tarihçesini okuyun, lütfen.

Huzurlu, mutlu, kadınlara yaraşır, nice güzel 8 Mart'lara erişebilmemiz dileğiyle.Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun! Sevgiler ve iyi alışverişler;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top