29 Mart 2013 Cuma

0

Urban Decay Naked Basics

Memlekete Urban Decay far paleti gelmiş dediler.Koştum gittim aldım :)
Blogları takip edenler paleti zaten yakından tanıyor.Naked serisinin son üyesi Naked Basics oluyor kendisi.Kutusunun rengi de içinde farların renklerine benziyor.


Kutunun arkasında farları ve isimlerini görüyoruz.Ürünün ambalajı gerçekten çok güzel.Yumuşak bir yapısı var.Palet oldukça küçük.Çantada taşıma için gayet uygun.


Venus hariç farların hepsi mat ve doğal renklerden oluşuyor.Venus aydınlatıcı olarak kullanılacak ışıltılı bir renk.Renklerde birinin ışıltılı olması benim hoşuma gitti.Güzel bir aynası var.


Renkler bu şekilde.Açık renk olmalarına rağmen pigmentosları gayet iyi.Serçe parmaktan başlayarak sırası ile Venus,Foxy,Wos Naked 2.


Bunlar da Faint ve Crave kardeşler.Gördüğünüz gibi Crave kömür karası :)
Bir sürü simsiyah farım var fakat hiçbirini kullanmıyorum.Bir gün uğraşıcak vaktim olursa siyah far sürücem :)


Ben paleti sadece bir kere kullandım.Urban Decat Primer Potion ile sabahın 8'inde yaptığım makyaj akşam 9'da aynen duruyordu.Tabiki bazsız o kadar uzun süre kalıcı olmaz ama ben zaten bazsız far kullanmıyorum.
Sonuç olarak henüz fazla kullanmasam da doğal tonlarda makyajı seven benim gibiler için çok güzel ve kullanışlı bir palet.Sephora mağazalarından 72TL'ye alabilirsiniz.Fakat sınırlı sayıda geldiğini hatırlatma isterim.Alamayı düşünüyorsanız fazla oyalanmayın.
Sonuç olarak ben aldığım için mutlu ve huzurluyum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top