12 Mart 2013 Salı

0

Bebek Pantolonu -DIY-


 
Kadın hamile kalınca sanırım işi gücü hamilelik ve doğacak bebeği oluyor sanırım. 

Bende Derya Baykal misali atılacak o kadar çok ürünü "ben bunu değerlendiririm" diye tutuyorum ki sanırım atmaya kalksam 2 çöp bidonundan fazla doldururum. Bebek pantolonu yaptığım kot parçası da büyük ihtimal paçaları kesilerek şorta çevrilmiş bir pantolona aittir. 

Kızımın küçüklüğünden kalma bir taytı keserek kumaşın üzerine yerleştirerek kalıp çıkardım. Açık kenarlarından iki tıkır tıkır dikiş, biraz paçaları, biraz beli derken 15 dk bitti bizim beyin pantolonu. Ütüledikten sonra beline de lastiği geçirdim, oldu bu iş...


Burada boyut olarak büyük görülmüş ama aslında bacak boyu 1 karış. Yani 0-3 ay arası giydirmek için diktim bu pantolonu...Minicik kıyafetlerinin yanında yer aldı bile, anne eli değmiş eşyalar daha bir değerli oluyor benim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top