18 Mart 2013 Pazartesi

0

Bu dövmeleri herkes sever..

Yine benim dövme aşkım depreşti.. Ah bir de cesaretim depreşse de yaptırabilsem.. Geçen sene geçici yaptırmıştım, şimdi ise acayip heveslendim kalıcı yaptırmak istiyorum.. Ama çok acıyormuş dediklerine göre :( Acı eşiğim yüksektir ama çok da acırsa yarıda bırakır giderim diye korkuyorum :( Tüm bu gelgitler içinde yine biraz araştırma yaptım.. Siz de benim gibi isteyip cesaret edemiyorsanız buyrun bu birbirinden sevimli dövmelere beraber bakalım..

Siz den düşünüyorsunuz dövmeler hakkında? Bunlara benzer bir dövme yaptırmayı düşünür müsünüz? Hadi beni biraz cesaretlendirin :)

















Bu kedi figürü kedileri gerçekten sevenler için muhteşem bir seçim olur.. Kedileri severim de dövmesini yaptıracak kadar değil :)


Aman ha siz siz olun dövme olayını abartıp bu hale gelmeyin, hiç gerek yok yani.. Her zaman azı iyidir..



Bu da benim kendim için çizdiğim dövmem.. Biraz düzeltmeye ihtiyacı olsa da buna yakın bir figür istiyorum. Neden mi 26, çünkü uğurlu rakamım, hayatım boyunca güzel tesadüflerle çıktı karşıma.. Hep üstümde olsun istiyorum, bir nevi nazar boncuğu gibi.. Belki yakın bir zamanda cesaretimi toplarım da yaptırırım..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top