5 Mart 2013 Salı

0

Butikbebe.com Alışverişim Geldi

Şunlara bakın, minicik minicik, yumuşacık.
Alırken açıklamasında pamuklu yazıyordu, öyle de geldi çok sevindim. Bazen birşey alırsınız ve paketi bir açarsanız sizin gördüğünüz ve okuduğunuzla alakası yoktur. Böyle olmadığı için çok sevindim, yoksa 34. haftalık bu halimle hiç uğraşamazdım doğrusu =)

Şimdi sıra geldi bu cicileri yıkayıp, ütüleme...
Daha önce burada söylediğim gibi bunları butikbebe.com'dan aldım, kampanya bitti ertesi gün hemen kargoya vermişler. Kısacası sitelerinde ki bu ürünlerden ve hizmetlerinden memnun kaldım, artık oturduğum yerden ihtiyacım olan birşey olursa hemen bu sitede alırım soluğu.

İhtiyaç listem de artık yavaş yavaş tamamlanıyor, şimdi sıra bebek bakım ürünlerini almaya geldi.
Onların da markasına bir türlü karar veremedim ama sanırım sebamed olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top