4 Mart 2013 Pazartesi

0

canlarımla kahvaltılarım

Malum bizim evin yeni olması hasebiyle ziyaretçisi bol
uzun uzun kahvaltı masası sohbetleri için kahvaltı davetlerini tercih ediyoruz
İşte geçen haftanın ziyaretçilerinden görüntüler



Boşnakların özellikle çok sevdiği, onlar sayesinde tanıştığım kuru et de sofradaydı
Barbekü soslu karabiberli çeçil peynir 
dünya güzeli misafirimin çok hoşlaşmadığı yeşil soğanlı yumurta 
misafire yeşil soğanlı yumurta yapmamak gerektiğini tecrübe ettim :)))
_____________
diğer günün menüsü çok farklı değildi, masamız daha kalabalıktı...


En çok beğenilen ise bruschetta larım oldu 
ben onlara ekmek üstü diyorum :))
Arkadaşlar tarif isteyip içindekileri tahmin etmeye çalıştı 
Yeşil soğan yerine herkesin sevdiği patatesli yumurtayı tercih ettim



Fırında kaşarlı mantarlar da benim favorimdi
Sağ üst köşede mavi tabakta tam da benim tabağımın yanında 
mis gibi mantarlar


Kahvaltıdan sonra masadan bir manzara ...
Beyaz peynir yine rağbet görmedi ...


Filtre kahveler ve tarifi tutmayan kurabiyelerim 
Aldığı kadar unu çözemedim gitti ...


Sahtekar tavuk göğsü yanında capuccinolar iyi gitti


Türk kahvesi olmadan olmaz
Türk kahvesinin yeri ayrı 

Davet yazıları devam edecek ...

Sevgiyle kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top