19 Mart 2013 Salı

0

Estee Lauder Gentle Eye Makeup Remover Review



Herkese merhaba! Yepyeni bir ürün tanıtımıyla karşınızdayım. Bu kez bir makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim. 

Estee Lauder'ın bu mavi şişedeki göz makyaj temizleyicisi şurada bahsettiğim  Blockbuster yılbaşı setinden çıkmıştı. 3 sene önce de aynı temizleyiciyi kullanıp bitirdim. Bu şişenin de yaklaşık 5'te 2'si tükendi;) Yani sağlıklı bir değerlendirme yapabileceğim kanaatindeyim:)

Öncelikle belirtmem gereken şey; Estee Lauder bu temizleyicinin kalitesini arttırmış. Önceki şişeye kıyasla elimdeki temizleyici daha başarılı, göz makyajımı daha kolay temizliyor. Pamuğa bir miktar döktüğüm ürünü göz kapaklarımda biraz bekletiyorum. Sonra da kalıntılardan arındırmak için daha az miktarda ürünle 2. turu tamamlıyorum:)

İçindeki sıvı şeffaf. Lens kullanan birisi olarak ilk seferde de, ikincide de sorun, hassasiyet, kızarıklık vs ile karşılaşmadım. Keşke dökmeli şişeye bir de pompa eklenseymiş, tek eleştirim bu.

Ben bu temizleyiciye aldığım setle sahip oldum. Ama bildiğim kadarıyla perakende de satışı mevcut. Eğer arayış içindeyseniz, bu ürün de aklınızda bulunsun, derim:) Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top