18 Mart 2013 Pazartesi

0

İlk Gratis alışverişi!


Merhabalar!
Gratis açıldı diye düştüm yollara. Hasta olduğum için ilk iki gün gidememiştim. Daha tüm ürünler gelmemiş, olanlarda bitmiş zaten. Direk The Balm reyonuna koştuğumda sadece benim istediğim Nude'Tude paleti vardı. Onu ileride ki indirimlere bırakarak, diğer istediğim ürünlere yöneldim.

O zaman neler almışım, hep beraber incelemeye başlayalım;

Flormar 4'lü far No.401
Nude'Tude paletindeki istediğim renkler bu ürününde de vardı. O yüzden bu ürünü tercih ettim.

 


Gerçekten ipeksi bir sürümü var ve renklerine bayıldım. En açık rengi tabi ki de aydınlatıcı olarak atandı tarafımdan.


Fiyatı; 15 tl.


Essence Mattifying Compact Powder | Matlaştırıcı Pudra

En büyük eksiklerimden biri pudraydı. Bunu da Essence ile kapatmış oldum. Çok merak ettiğim bir marka ve ilk izlenim olarak etkilendim diyebilirim.





Dokusu ince ve çok hoş bir kokusu var. Kadife hissi sağlıyor.



 Fiyatı; 10 tl.

Essence Silky Touch Blush 

Şeftali tonlarında bir allık arıyordum. Yine ucuz fiyatı ile Essence beni kendine çekti. Fiyatı ve performansını kıyaslarsak; böyle fiyata böyle bir performans, daha ne olsun!





Fiyatı; 8.5 tl.


Bunlarda denemek amacı ile aldıklarım;

Enliven duş jeli

  Fiyatı; 5 tl.


Seyahat için küçük parfüm ve şampuan şişesi


Fiyatı; 1.5 tl.

Böylece bir palet fiyatına bir çok ürün almış oldum.
Sizinde tavsiye edebileceğiniz ürünler varsa lütfen yorum bırakın.

Bir sonraki alışveriş yazısında görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top