16 Mart 2013 Cumartesi

0

Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul Sokak Stilleri

     Mercedes-Benz Fasihon Week İstanbul  ve defile yazılarım sona erdi. Ancak 4 gün boyunca moda haftasına gelen ünlülerin ve moda severlerin stillerini incelemeden Fashion Week postlarını sona erdirmek istemedim. Bizim moda haftamız Paris, Londra, New York veya Milano gibi değil belki ama bir önceki postumda da dediğim gibi büyük bir ilerleme kaydettiğimizi düşünüyorum. Sokak stillerini incelerken de genel anlamda tarzların git gide yükselişe geçtiğini gördüm. Kimi katılımcılar moda haftasına geldiğini unutmuş olsa da bazı stilleri çok beğendiğimi söylemek isterim. En azından moda haftasına uygun bir konsept belirleyenlerin sayısında bir hayli artış vardı. Lafı fazla uzatmıyorum ve Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul' da objektiflere yansıyan stilleri ve detayları paylaşıyorum.

































    Kaynak: vogue.com.tr, theguideistanbul, facebook.trendyol, facebook.mbfw, cosmoturk.com, mariclaire.com.tr, pinterest

     Gördüğünüz gibi bir moda haftası macerasının daha sonuna geldik. Mercedes-Benz Fashion Week ile ilgili düşüncelerimi postlarımın satır aralarında defalarca belirttim. Peki siz genel anlamda moda haftamızla ilgili neler düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top