19 Mart 2013 Salı

0

Oje çılgınlığı!


Merhabalar!
İyi haftalar dileyip hemen yazıma geçiyorum. Bu hafta çok modadan bahsettik. Biraz da size çılgın oje koleksiyonumdan en sevdiklerimi göstermek istedim.
Yukarıdaki ojeleri Mayıs ayında çekmiştim sanırım. Tabi bunların yarısı gitti, iki katı geri geldi.

Hemen geçiyorum favori ojelerime.

Flormar Pretty No.P06
Flormar'ın Supershine olsun Pretty ürünleri olsun, tek sürümün yetmesi, o kadar güzel ki. Hep favorim olarak kalacaklar.




GoldenRose Fantastic No.118


Flormar Supershine No.29 



 Pastel No.116


Flormar Supermatte No.M109


Pastel No.78
Kısa tırnaklarda çok hoş duruyor. İki kat sürdüğünüzde renk daha güzel çıkıyor.



Cecile No.19
Son zamanlarda Cecile marka ojelere takmış durumdayım. Sürümleri çok güzel ve tek kat yetiyor. Şimdiye kadar hep ucuz marka olarak görmüştüm. Ama denemek gerekiyormuş.

Cecile No.66
Bu rengi de çok sevdim.

 Flormar Supermatte No.M122 ve Flormar Matte No.M02

GoldenRose No.61
Bordo rengin içince minik simler var. Rahatsız edici şekilde değil. Alıp denerseniz fotoğraftan daha güzel durduğunu görebilirsiniz. 

Göstermek istediğim bir kaç oje daha var, onları da çektikten sonra sizinle paylaşacağım.

Güzel bir hafta dilerim!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top