6 Mart 2013 Çarşamba

0

Outfit Post # 14 Embellished Leggings


Ayağa kalkamadım, kusura bakmayın, bugünün kıyafet postu açılışını böyle yapalım;) Son 2 yıldır sonbahar- kış sezonunda tayttan başka bir şey giyemez oldum! Tek renk taytın (genelde siyah) üzerine renkli, desenli tunik veya desenli taytla kombinlediğim dümdüz renk bir tunik, üzerine yine uyumlu renkte hırka kış aylarındaki banko seçimlerimi oluşturuyor. Ayrıca tayt sevgisi konusunda yalnız değilim. Bu sene, caddelerde,sokaklarda geyikli tayt giymiş bir kitleyle karşı karşıyayız! Bu konu sosyal medyada da geniş yankı buldu hatta! Seveni de var sevmeyeni de, şahsen giymem ama giyeni de eleştirmem:) 

Neyse, konumuza dönelim. Bu siyah üzerine bronz,altın taşlar işlenmiş taytı Koton indiriminde buldum. Enteresandır, sezonda gözüme çarpmamıştı. Bir tayt-sever, tayt-perver olarak gardırobuma ekledim tabii! İşlemeli olması itibariyle de düz renk tunikle kombinledim. Siyahın sert havasını kırmak için de kırmızı ve bordolardan güç aldım! Nasıl olmuş sizce? :)






Manto/ Coat: Park Bravo
Tunik/ Tunic: Mavi
Tayt/ Leggings: Koton
Çanta/ Bag: ABD'den/  from U.S.A
Ankle Booties:Hediye /(Gift)
Yüzük/Ring: Local Shop
Bileklik/ Bracelet: Opia/ Primark
Oje/ Nail Polish: M.A.C Russian Red






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top