14 Mart 2013 Perşembe

0

Outfit Post # 15 Black & Blues

Scroll down to read this post in English, please:)

Oldukça serin sayılabilecek Ankara akşamlarından birinde, konferans dinlemek üzere yollara düştüm. Salona vardığımda konferansın olmadığını görüp bir hayli üzüldüm. Meğerse gelecek haftaymış:) Kendi kendime " Boşuna mı bu kadar giyindim, hazırlandım?" diye düşünüp "Hiç olmazsa bunca emek bloga kıyafet postu olarak dönsün." dedim. Karşınızdayım:)

Tüm renkleri çok sevdiğimi; ama mavinin bende bambaşka yeri olduğunu elimden geldiğince dile getirmeye çalışıyorum. Burada da mavinin birkaç farklı tonunu gömleğim, yüzüğüm, ojem ve ayakkabımda görüyorsunuz, zaten:) Nasıl olmuşum? Beğendiniz mi? Sevgiler:)

Hello my dear followers,

I want to share one of my recent look with you. I wore like that while I was heading to a conference. Unfourtunately the conference was postponed, so I decided to take a couple of photos in order to share via my blog:)  As being a "blue" color fan, I wore different shades of blue on my ring, nails, shoes and shirt. Hope you like it! Loves:)







Pardesü/ Coat: H&M
Pantolon/ Pants: Mudo
Gömlek/ Shirt: Koton
Clutch: GHD
Ayakkabı/Shoes: Derimod
Yüzük/Ring: Hediye/Gift
Oje/ Nail Polish: Essie Blue Rhapsody

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top