8 Mart 2013 Cuma

0

Şimdi Gel De Gör Beni (Türkçe Dublaj-HD)


Filmin Konusu: Lola, uzun süredir birlikte olduğu sevgilisi tarafından düğünlerinden sadece üç hafta önce terk edilen 29 yaşında bir kadındır. Yakın arkadaşları Henry ve Alice'in yardımıyla, Lola 30'larına yaklaşan bekar bir kadın olarak dünyadaki yerini bulmaya çalışırken, bir dizi maceraya atılır.

Oyuncular: Bill Pullman, Greta Gerwig, Debra Winger, Joel Kinnaman, Zoe Lister Jones
Yönetmen: Daryl Wein
Yapım: 2012 - ABD
IMDB: 5.1/10








Etiketler: Şimdi Gel De Gör Beni izle, Şimdi Gel De Gör Beni tek part vk izle, Şimdi Gel De Gör Beni tek parça izle, Şimdi Gel De Gör Beni full izle, Şimdi Gel De Gör Beni türkçe dublaj izle, Şimdi Gel De Gör Beni indirmeden direk izle, Şimdi Gel De Gör Beni online izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top