6 Mart 2013 Çarşamba

0

Trend: Celine Paris Logolu T-Shirt

    Bahar aylarının yaklaşmasıyla birlikte tişörtlere de daha fazla göz gezdirmeye başladım. Bu esnada ne zamandır dikkatimi çeken Celine Paris logolu tişörtlere denk geldim. Son bir kaç sezondur sokak modasının gözde trendlerinden bu parçalar aslında bildiğimiz basic beyaz tişörtlerin üzerinde Celine Paris logosu bulunanları. Zaten bu kadar basit olmasından dolayı da şu aralar birçok DIY projesine konu olmuş durumda. Bu kadar basic bir parça için oldukça yüklü bir miktar da fiyatı var. Ancak marka tutkunları bu ücretleri hiç çekinmeden ödüyor. Yok ben böyle basit bir tişört parçasına bu kadar çok para vermem diyorsanız da size Youtube'daki DIY projelerini izlemenizi öneriyorum. 


    Celine tişörtlerin siyah ve beyaz iki modeli var. Ancak yaygın olarak kullanılanı ve benim de daha çok beğendiğim beyaz olan tişörtler. Sokak modasında oldukça gözde olan bu tişört baskın detaylara sahip olmadığı için hemen her türlü kombinlenebiliyor. Elegan görünüm için çok şık bir blazer ceketle, isterseniz jean pantolonla veya şortla, daha chic bir görünüm için deri bir etekle, benim yukarıda kombinlediğim gibi sezon trendi çizgili siyah beyaz pantolonla kullanmak mümkün. Önemli olan sizin tarzınız ve yaratmak istediğiniz konsept gerisi Celine tişörtün basit ama etkili görünümüne kalmış. 





   Kaynak: pinterest, google images

     Celine tişörtleri en çok giyen ünlü de Rihanna olmuş. Türkiye' de bu tişörtlerin orijinallerini bulmak biraz zor. Ancak, zaten oldukça basic bir parça olduğu için neredeyse gerçeğinden ayırt edilmeyen modellerini birçok İnternet sitesinde bulmanız mümkün. Bu tişörtlerin benzerleri bu sezon hazır giyim mağazalarında bulunuyor. Hatta yalnızca Celine değil Saint Laurent ve Chanel gibi dünyaca ünlü markaların koleksiyonlarında benzer logolu basic tişörtlere rastlıyoruz. Ben bu tişörtleri çok sevdim özellikle blazer ceket ve kolyelerle kombinlenmiş haline bayıldım. Peki siz Celine Paris logolu tişörtler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top