18 Mart 2013 Pazartesi

0

Yeni Nayad Bal Cicilerim; Yine Markafoni'den:)


Yine zamanaşımına uğramak üzere olan bir postu arşivden çıkardım, tozunu aldım ve sizlerle buluşturuyorum:) Markafoniden yaptığım bir başka Nayad Bal alışverişim karşınızda:



Bu kez iki cici bileklik aldım. Önümüz bahar-yaz, ki bu da bol bol arm party demek! Yaşasın yeni bileklikler, şıkırdasın kollar:)


Maviye bayılan birisi olarak bu bebekle göz göze gelir gelmez sepete attım. O kadar beğenildi ki! Annem ve teyzem de bu mavişin taliplisi, bir sonraki Nayad Bal kampanyasında onlara da birer tane almak şart oldu:)


Bu metal bileklik de son derece şık ve sevimli. Martı  ve balık figürünü özellikle seçtim; bence müthiş bir kombinasyon!


Ve son olarak Markafoni'den çay jesti. Meşhur Doğadan Büyülü Bohça çayları ilk kez bu sayede tattım. Siyah çay biraz acı geldi; ama Earl Grey'e bayıldım. Market alışverişi listelerimizin yeni maddesi, kendisi;)


"İyi ki online alışveriş var!" demek istiyorum. Nice nice Nayad Bal kampanyaları, dileğimi de yineliyorum:) Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top