26 Nisan 2013 Cuma

0

Mood Set | HELLO


jeans/tee: R13, wedges: 3.1 Phillip Lim, sunnies: Karen Walker, bag: IIIBeca by Joy Gryson 
........
I guess I forget to think! After long sleep blogging was the first thing in my mind this morning. 
I just want to say Hello now! I will tell more later. 
If you save the depression day with your favorite jeans this is the perfect weather to stick with it!
I haven't asked; How are you doing?:) Sunny in Istanbul and April is almost over! 
.........
Galiba düşünmeyi unutmuştum bi süredir. Bugün uzun bir uykudan sonra kendime gelince aklıma ilk gelen eylem şey ise blog yazmak oldu.
Her neyse bu yazıyı iç hesaplaşma yazısına dündürmeden küçük bir Merhaba demek istiyorum. En küçük depresyon belirtisinde bile jeaninize sıkı sıkı yapışıyorsanız bu geçiş havalarinda forma haline getirdiğiniz bir jeaniniz olduğuna inanıyorum, Yoksa haksız mıyım?
Hiç sormadım, sizler bu sıralarda nasılsınız? Neredeyse 1 aydir yazmıyorum kimler buralarda bakalım? Nisan bitmek uzere fark ettiniz mi? 
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top