20 Eylül 2013 Cuma

0

Favori Vücut Bakım Ürünlerim




Merhaba!

Favori saç bakım ürünlerimi bu yazıda sizlere yazmıştım.

Hemen favorim olan ve sürekli olarak kullandığım
uygun fiyatlı vücut bakım ürünlerime geçiyorum.



1. I Love Coconut & Cream Duş Jeli; Watsons'dan aldığım bu ürüne ba-yı-lı-yo-rum. Hindistan cevizi kokusu hiç sevmezdim ama bu duş jeli ile tüm tabularımı yıktım. Palmolive duş jellerinden sonra artık bunu favori listeme alıyorum. Elime geçtikçe alacağım.
Fiyatı; 7 tl. (indirimli)

2. Johnson's Baby Oil Light Spray; Duştan çıktıktan sonra nemli vücuduma sürüyorum. Kokusu mükemmel. Vücudum hemen emiyor ve doğal görünümüne bürünüyor. Sprey şeklinde olması gereksiz kullanımı önlüyor. Özellikle sahilde kullanıyordum bronzlaşmak için, çok seviyorum!
Fiyatı; 10 tl.

3. La Ligne Body Lotion; Sadece Gratis'e özel bir ürün. Happy Box etkinliği sayesinde bu vücut losyonu ile tanıştım. Ve çok beğendim. Kokusu hafif ve nemlendirici özelliği çok güzel.
Fiyatı; 6 tl.


Bir sonraki yazı; Favori Yüz Bakım Ürünlerim ile ilgili olacak.


Sizin vücudunuz için kullandığınız favori ürünler neler?



Sevgilerimle,
Mine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top