1 Ekim 2011 Cumartesi

0

ÇİÇEK KÜPE

Yapılışı çok basit ve zarif bir küpe.Bu modelden bileklik de yapabilirsiniz.

Gördüğünüz gibi malzemeler kum boncuk ama şu ipe dizili olnalardan olmasın çünkü onlar çok küçük içten geçirimler olduğu için zorlanabilirsiniz. Bir adat cam bonuck, bu boncuk özellikle etrafı dönülen renk olmalı.Şekilde görüldüğü gibi bir cam boncuğun etrafına iki yanda olmak üzere 6 'şar kum boncuk konulmaktadır.Daha sonra ortası oluşturacağımız renkte benim altın sarısı iki kum boncukla çarprazlıyoruz.
Çarprazladığımız boncukların yanlarına 4'er kum boncuk koyarız.İki sarı renk kum boncukla çarprazlanıp, birinci şekli vermeye devam ederiz. Çarprazlanan iki boncuğun yanlarına 6 şar boncuk koyulur, bu sefer iki siyah kum boncukla çarprazlanır, öndekinde cam boncukla yapmıştık bu işi.
 İkinci yarprak sonunda iki yanda kalan misinalar çarprazlanan yerlerden kum boncukların içerlerinden sarı yere ulaşırlar.Yalnız yanına dal başlayacağınız kısımda bir kum boncuk atlayıarak çıkışı sağlayın neden çünkü buruşuk olabiliyor.Diğer uç sarı yere geldiğinde iki sarıdan yerine ulaşır.Bu şekilde devam eder.
Bu kısmı anlatamadıysam yorumlarınızı bekliyorum, foto çekmek isterdim bu aşamayı ama  telefonla çektiğim için kum boncuk detayına inemiyor. Ben siyah yaptık ben de bir siyah hastalığı gidiyor anlamadım valla ;) Hadi kolay gele ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top