6 Ocak 2010 Çarşamba

0

Cocostar Kurabiye

Geçen gün kurabiye tariflerine bakarken cocostar kurabiye tarifine rastladım, hiç yapmadığım için tarifi bir kenara yazıp hemen o gün yaptım. Tarifi http://sofraozlemi.blogspot.com/2008/04/coco-star-kurabiye.html bloğundan aldım.



Cocostar Kurabiye
Malzemeler
1 kahve fincanı kakao
2 yumurta (birinin akı iç malzemesine)
250 gram margarin
2 kahve fincanı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
Aldığı kadar un
İçine:
1 su bardağı hindistancevizi
1 su bardağı purda şekeri
1 yumurtanın akı (İç malzeme için ayrılan konacak)

Yapılışı:
Un dışında tüm hamur malzemesini karıştırın. Unu azar azar ekleyerek yumuşak bir hamur elde edin. Ayrı bir kapta hindistancevizi, yumurta akı ve şekeri karıştırın. Hamurdan küçük parçalar kopartarak iç malzemeden koyarak hamuru istediğiniz gibi kapatın. Kapalı yeri alta gelecek şekilde yağlı kağıt serili tepsiye dizin. (Yada hamuru açıp içine malzemeyi koyup rulo şeklinde sararak kesebilirsinizde, bir dahaki sefere öyle yapmayı düşünüyorum böyle tek tek yapmak biraz zaman alıyor.)
180 dereceli fırında kurabiyeleri pişirin... 15 Dakika gibi bir süre yetiyor. Ben yetmez diye 20 dakikadan fazla tuttum biraz sert olmuşlar.
Evde fazla çukulatam yoktu, benim kızın sütlü çukulatalarından birini eritip çay kaşığı ile üzerine sürdüm :)) Siz bitter kullanabilirsiniz yada evde ne varsa...

...Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top