27 Ocak 2010 Çarşamba

0

Eskiye Özlem...

       Bu fotoğrafları dün yine dolap düzenlerken buldum. Fotoğraf işine girişince size de mi öyle olur bilmem. Hayat durur bende. Dolayısıyla dün öğlende başladığım dolap düzenleme işi, fotoğraflara bakarken akşama kadar sürdü. Fotoğraf olayı bitip, kafamı kaldırdığımda, bomba patlamış gibi bir oda ve yerleştirilecek kocaman iki dolap bana bakıyordu. O an dedim ki; "ben uçmuşum, doğum,okul, nişan, düğün, evlilik, balayı, hamilelik, sünnet, doğum günleri, tatiller, vs... arasında nerelere gidip-gelmişim. Ne zayıfmışım, ne güzelmişim, dedim. O zamanlar beğenmediğim saçlarım ne uzunmuş, ne güzelmiş. Şimdi kuş gibiyim :) Kilolu değilim şu an ama o zamanki halime göre oldukça yol katetmişim :) Oysa o zamanlar da kendimi şişman sanıp, onu giymez, bunu giymez, seçer, dururdum.



      



      Bu iki fotoğraf üniversite yıllarındaki odamdan kalma. Çok severdim odamı. Çıkmak istemezdim. Fotoğraflar eski dergi sayfalarından. Branş hocamız, hiç unutamadığım birgün koca bir koliyle, 1950-70 arası Fransız moda dergileriyle derse gelmişti. İstediğinizi alın, demişti. Ben de beğendiklerimle odamın duvarlarını süslemiştim. Geri kalanları ne yaptığımı bilemiyorum :(



       Şimdi bakın, bu modeller şimdiki vitrinleri anımsatmıyor mu size? Ne varsa eskilerde var. Ben bu modelleri her yaşımda, her çağda giyerim gibi geliyor. Klasik güzellik, bu demek olsa gerek... "Klasik" kelimesini "sıradan"la eşleştirmeyiniz lütfen.



Fotoğraflara tıklayarak büyütebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top