22 Ocak 2010 Cuma

0

Ne Yapacağımı Bilemedim, Sizce?



       Bu ikiliyi ne amaçla yaptığımı bilmiyorum. Önce jean kumaşı kestim, sonrasını hatırlamıyorum. Aşk-ı Memnu bitiminde bu çift bitmiş, sadece kanatları düğmelere yapıştırmamıştım.



       Magnet olabilir, mini bir pano olabilir. Aşağıdaki fotoğraftaki gibi birbirlerine bakacak şekilde yan yana yerleştirilip, çerçeveletilip tek bir pano olabilir. Ayrı ayrı çerçeveletilip 2 mini pano da olabilir.



       Sizin önerilerinize de açığım...



Devamı için başlığa tıklayın...



       Çerçeveletmek deyince, bugün yine dün akşam yaptığım yatak odası kapısına asılabilecek mini bir panoyu kumaşla çerçeve yaptım. Harika oldu, çok sevimli oldu. Kendimi beğenmezsem de ölürüm :) Bir sonraki postta onu yayınlayacağım. Etsy ve Pasaj'da yerini alsın, öyle size göstereyim.



       













Burada şu anda pamuklar gibi, lapa lapa kar yağıyor. Harika bir manzara var.

Karnemizi aldık. Şimdiye kadar aldığımız en dekoratif karne. Bak bak bitmiyor, ilginç, sıradışı...Hakikatten çerçeveletip asılacak türden. 1'den 5'e kadar bütün rakamlar var :) Babam küçükken oğluma takılırdı, zayıf getirirsen arabamı sana vereceğim, diye... :) Görse şok olacak. Biz bekliyorduk, alıştık ta, babamı düşünemiyorum... Bu karneyi müdürleri tebrik etmiş üstelik. Şaştım kaldım. Nasıl yani, dedim. Diğer karneleri görsen, benimkini seversin, diyor oğlum. Gerçekten eğitim seviyesi yüksek, zor bir okul. Düşünsel açıdan değerlendirince hak veriyorum da görsel açıdan kabullenmek zor. Herkese mutlu, güzel, eğlenceli, sağlıklı bir sömestr dilerim. Biz yarından itibaren başlıyoruz gezmeye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top