2 Ocak 2010 Cumartesi

0

İlk Fermuar Aksesuar Denemem



Bu malzemelerle yapılabilecekler nelerdir?







       Fermuarlarla aksesuar yapımı yabancı kaynaklarda çok sık gördüğüm bir teknikti. Bizde ise ilk uygulayan Duru'ydu. Onun çalışmalarını gördükçe "ben de yapıcam, ben de edicem" olmuştum. 2 aydan fazla bir zaman önce pazardan bir torba fermuar almıştım. (Bu çalışmalar için) Kısmet geçen haftayaymış.



Ben de yaptım, rahat ettim. Daha da çok yapacağım. Gerçekten çok zevkli.



Aşağıdaki kolajda yukarıdaki parçaları üstüste koyarak farklı şekillerde fotoğraflar çektim. Şu an hiçbiri monte edilmiş değil. Farklı şekillerde nasıl kullanılabileceğini göstermek istedim.

Örgü parçayı vakti zamanında annemden almıştım. Aşağıdaki yeşil örgü parça da aynı günün hatırası :)



 Devamı için başlığa tıklayın







Fotoğrafa tıklayın, büyüsün...





       Bu ilk yaptığım en basit çalışma. Başka fikirler de var aklımda ama Pazartesi' ye yetişecek siparişlerim var. Şu anda kuş yaparken mola verdim, taslağa birazını kaydettiğim postumu tamamlıyorum. Bu arada turuncu boyunluk da bugün satıldı. Elimdekini yolluyorum ama stoğumda malzemem var, tekrar yapabilirim.







       Yeşil broşu daha önce diktiğim bir ceket için yapmıştım. Zemindeki kumaş yeni yaptığım capeletlerden birinin kumaşı. Yeşil broş buna da uydu...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top