12 Ocak 2010 Salı

0

Yeni koleksiyon çalışmalarım :)

Uzun zamandır hayata geçirmek istediğim bir koleksiyon çalışması vardı. Araştırması yapılmış hazır bir dosya ama bir türlü elim gidipte adam edememiştim. Şimdi çizimlere başladım ve çizdikçe heyecanım artıyor. Taşlı mı olsa taşsız mı olsa burası biraz daha mı işli olsa??? Hergün kendimi sorularımla heyecanlandırmaya devam ediyorum... Bu sefer az ve öz bir çalışma olacağa benziyor. Bu kez farklı daha önce kimse tarafından düşünülmemiş bir koleksiyon sunacağım sizlere ama daha çoook çalışmam lazım :)) Yaza belki bir süpriz yapıp sizleri yine güzel bir mekanda bir araya getiririm belli mi olur ;))) ... Haydi ben birkaç yeni çizim daha yapmaya gidiyorum... Birkaç ay sonra beni heyecanlandıran parçalarımla tanışacaksınız sizlerde ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top