7 Ocak 2010 Perşembe

0

Pembeli Elbise

Buradaki yazımda pembe kumaştan elbise dikicem diye yazıp modelini vermiştim. En sonunda elbisemi giyip fotoğraflayabildim. Göğüs altından 3 sıra lastik çalıştığım için oturup kalkarken kasma falan yapmıyor, o yönden benim için çok rahat oldu yani. Göğsü benim gibi çocuklu biri için fazla açıktı, eğilip kalkarken rahat olmam için onu biraz kapattık. Kollarına da pervaz yerine yine lastik çalıştım. Hatta kalıbı 38 olmasına karşı o kadar büyüktü ki arkasındaki fermuara bile gerek yoktu yani... Ama elbise o kadar rahatki anlatamam, belki düz renkten bir tane daha çalışabilirim :))



Daha önce diktiğim çalışmalarıda en kısa sürede çekip eklerim inşallah. Kurstan saat 15:00 gibi çıkıyorum eve gelip kızımı alana kadar saat 16:00 oluyor ev işi falan derken bir bakıyorum karanlık çökmüş. Akşam yemeğinden sonra da kızımla ilgileniyorum. Bana keyif yapmak için pek vakit kalmıyor yani.

Birde dostluk bildirim yazım var ama onuda sanırım yarın yayınlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top