6 Ocak 2010 Çarşamba

0

Etsy Alışverişim ve Nigar Hikmet



      Önceki postta bahsettiğim üzere, dün Etsy siparişlerimin bir bölümü geldi. Gidip-gelip seviyorum bunları. Ne kadar minikler gördünüz mü? Bozuk para bulmaya vaktim yoktu, parmağımdan yüzüğümü çıkarım dahil ettim fotoğrafa, minikliğini anlayabilesiniz diye...



Devamı için başlığa tıklayın...









       Bu aralar kendim için çalışmaya hiç fırsatım olmuyor. Yarım kalan birçok işim var, tamamlayamadım hala.

       Bugün öğleden sonra benim ve birçoğunuzun beğeniyle takip ettiği Nigar Hikmet' in onun kadar marifetli ve çok tatlı kızkardeşlerine çaya gittik. Çok güzel bir sohbetti, vakit nasıl geçti anlamadan, doyamadan kalktık.Üzerinde çay içtiğimiz masanın örtüsü bile o kadar şıktı ki... Onlara yaptıkları çok normal ve doğal geliyor, çok ta mütevaziler bu konuda. Bir dahakine bizde toplanacağız. Sevdiğim, ilgilendiğim konulardan anlayan, konuşabileceğim sanal dışında birileri olunca çok mutlu oluyorum. Bugün de öyle güzel, sohbetli bir gündü gerçekten. O kadar dalmışız ki muhabbete, cep telefonumu bile orada unutmuşum :)















Kendinizi kaybetmeyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top