2 Ocak 2010 Cumartesi

0

Mikro Sandviç...













       Bu minik sandviçleri yılbaşı akşamı için hazırlamıştım. Daha çok şey yaptım tabii de, bunlar sevimli geldi, fotoğrafladım. Ekmek yapma makinasında mayalı hamur hazırlatıp, minik ekmekler yapıp fırınladım. Haşladığım tavuk göğsünü minik parçalara ayırdım. Hepsi soğukken ekmekleri ikiye böldüm. Mayonez sürdüm. Azıcık ketçap damlatıp birkaç parça tavuk ekledim. Bir dilim turşu da konulabilirdi, ben koymadım. Kapatıp kürdanladım. Çok lezzetli minik sanviçlerimiz oldu. Akşam kalanları buzdolabına koymuştum. Ertesi gün yedik, soğukken bile çok lezzetliydi.

     

        Kanepe-sandviç arası birşey oldu. Salam, peynir vs... ile de hazırlanabilir. Özellikle çocuklar için yemesi de kolay ve eğlenceli...

       



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top