25 Ocak 2010 Pazartesi

0

Mim... Hakkımdaki 7 Şey...



Sevgili Atölye kedi beni mimlemiş... Kendisine çok teşekkür ederim.
Mim konusu 7 maddede kendinizi anlatmak. İnsanın kendisini anlatması da zor oluyor ya...

1-) Ev işi yapmaktan nefret ederim. Keşke bu işleri yapacak her evde bir robot olsa...

2-) Birine haksız olduğu halde kolay kolay yüzüne söyleyemem çok içime atarım. Bu huyuma sinir oluyorum ama yinede içime atıyorum.

3-) Her kadın gibi bende gezmeyi ve alışverişin her türlüsünü çok seviyorum. Ama en çok eşim ve kızım ile gezmeyi çok seviyorum.

4-) Dikmeyi ve örmeyi çok seviyorum, bugün başladığım hemen bitsin istiyorum bu yönümle de sanırım çok sabırsızım.

5-) Karanlıktan çok korkarım, sanki oradan üzerime bir canavar atlayacakmış gibi gelir. 2 saniyede odaya kaçarım yada wc.ye gidene kadar bütün ışıkları yakarım.

6-) Doğumdan sonra iyice duygusallaştım. Küçük Emrah filmini 10. defa seyretsem bile ağlarım. Düşünün yani :))

7-) Birde masa başı sohbetlerini çok seviyorum, şöyle bütün aile oturalım sabahlara kadar sohbet edelim, kimsenin uykusu gelmez. Anlatacak konumuzda hiç bitmez.


Bu 7 madde bana yetmeyecek sanırım. Burada sonlardırsam iyi olacak. Bende bu mim kabul ederlerse...

Göndermek istiyorum.
Hadi bakalım birde sizin nasıl biri olduğumuzu öğrenelim.
Kolay Gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top