26 Ocak 2010 Salı

0

Keten Bolero ve İşleme örneği

Bu boleroyu kızıma yaptım, aslında deneme amaçlı olarak yaptım.
Büyüğünü kendime yapmak istiyorum da...



Kalıbını burdanın 2009/09 nolu sayısından çıkardım. Orada kuzu postundan tek kat olarak çalışmışlar. Ben keteni iki kat olarak çalıştım, yani astar bölümünüde ketenden çalıştım.
Önüne bağcık yapmak istemedim çünkü kızım her seferinde kendi çözmeye çalıştığı için düğüm oluyor, biz çözene kadarda benim sinirlerim zıplıyor. Bağcık yapmadığım için 2 tane gül yaptım biraz süslü olsun dedim :))

Aşağıdaki işlemeyi ise sağolsun yeğenim yaptı. Elbise çok sade olduğu için biraz hareket katalım dedik. Kafasına göre çizip şekillendirdi. Ebruli çiçekleri ise kurs hocamız yaptı, onunda ellerine sağlık. Elbiseyi daha bitiremedim. Ondan o işe zıpladığım için hala fazlalıkları kesilmeyi, eteğinin basılması ve tekrar yıkanması gerek.


Bende ondan özenip küçük bir işleme yapayım dedim. net.ten biraz işleme tekniklerine bakıp yukarıdaki meleği işledim. Onuda lavanta torbası olarak kullanmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top