21 Eylül 2011 Çarşamba

0

Birileri Anlatsın'ın Çakması Çıkmış...

Bloğumun yada blog face adresimin çakması mı desem yoksa sadece  "birileri anlatsın" ismi beğenilip kullanılmış mı desem bilemiyorum. 

Profil resmine bakınca benim blogtaki imzamın kopyası olduğu belli. Yazı tipi, boyutu, eğikliği hepsi milim milim tutuyor.

Mail adresine gelince benim kullandığım mail adresine çok yakın, sadece mail adresi mi, bloğumda mail adresimin üzerine yazdığım "Bana ulaşmak ve aklınıza takılan her soru için mail atabilirsiniz." sözünü bile kopyalamış kendisi. 

Sayfa  edebiyat üzerine, sanırım yeni açılmış yani 1-2 aylık bir zamanı kapsıyor gönderileri ama bu zaman zarfında arkadaşlarım benim sayfam diye beğenmiş.

Beğenilmek ve taklit edilmek güzel bir duygu teşekkür ederim ama arkadaşlarım bu sayfanın bana ait olduğunu düşünüyorlar  ve kendilerine haber vermediğim içinde bana sitem ediyorlar. 

...Arkadaşlar buradan da açıklıyorum bu sayfa bana ait değildir... 

Sayfayı açan kişinin bloğuma uğradığı apaçık belli. Bende edebiyatı çok severim keşke bana daha önceden sayfanın linkini atsaydı da ben arkadaşlarımdan duymasaydım.

Şimdi kızım için okula gitmem gerek, daha sonra gazete için köşe yazımı hazırlamam gerek. Ama kendisinin verdiği mail adresine mesaj atmayı da ihmal etmeyeceğim tabi, sadece tanışmak istiyorum. Eğer kalbimi kırarsa gazetede ki küçük köşemde onun için de olumsuz bir yazı hazırlayabilirim.:)) (Kötü olmak istemiyorum)

Hadi ben kaçtım...
Bugün hava yağmurlu olsa da hepinize güzel bir gün dilerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top