15 Eylül 2011 Perşembe

0

The Body Shop Fırçalarım

Makyaj sever biri olarak gayet iyi biliyorum ki; iyi bir makyaj ancak ve ancak iyi fırçalarla yapılır! Bu yüzdendir ki kaliteli makyaj fırçalarına yatırım yapmak gerekir. Tabi bu da yeterli değildir, zira o fırçaların hijyenik ve uzun ömürlü olması için sık sık bakımının yapılması şarttır.

Bu postta size fırça koleksiyonuma en son eklediğim The Body Shop fondöten ve far fırçasından bahsedeceğim. Yine matruşka bebek gibi kat kat açılacak;)



Soldaki fondöten fırçası, sağdaki de far fırçası.


Bu fırçayı henüz kullanmadım, cildime bir süre daha fondöten süremeyeceğimden(alerjik bir durum) bir süre daha kullanamayacağım. Ancak bu fırçayı inceledim ve fondöteni güzelce sürmek, eşit dağıtmak için ideal bir fırça. Satış elemanı sentetik kıllarının olduğunu söyledi. Oldukça yumuşak kılları var.Ayrıca makyaj bloggerlarından da bu fırçayı öneren arkadaşlar var(açıkçası biraz da onların yönlendirmesiyle aldım:))


Bu far fırçasının özelliği de 'blending' yapmasıyla meşhur olması. Birkaç kez bu fırçayla blending yaptım ve gerçekten iyi.Tavsiye ederim.


Bu fırçaları aldığım zamanda The Body Shop'ta 1 alana 1 bedava tarzı bir kampanya vardı. Yani fondöten fırçası fiyatına(yaklaşık 30 TL) bir de far fırçam oldu:) Kampanya hala devam ediyor mu bilmiyorum; ama bir uğradığınızda bakın derim. Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top