25 Eylül 2011 Pazar

0

The project / Deniz

Hey!!
My university is gonna start tomorrow. This was my last sunday without thinking about classes. I spend these days with my friends and neglect my blog. I don't know whether you miss me or not but I am back:) Do you miss me by the way?:)
Anyway, do you remember the project? Here is one of the happiest moments of Deniz. 
Merhabalar!!
Okul yarın başlıyor. Bu dersleri düşünmeden geçirdiğim son pazardı sanırım dönem bitene kadar. Şu günleri şehre dönüş yapan arkadaşlarımla geçiriyorum bu yüzden birazcık ihmal edilmiş bir blogu okuyorsunuz. Beni özlediniz mi bilmiyorum ama geri döndüm artık:) Özlediniz mi peki?:))
Bu arada projemi hatırlıyor musunuz? İşte Deniz'in en mutlu anlarından biri. 




By the way if you want to join this project, please read this post:)
Kisses
Bu arada bu projeye katılmak istiyorsanız bu yazıya alayım sizleri:)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top