21 Eylül 2011 Çarşamba

0

H&M Ankara'dan İlk Cici

Hayır ben açılışa filan katılamadım. Son dönemlerde biraz rahatsızım çünkü:/ Amaaaa çok çok sevdiğim teyzem Cepa'ya gitmişken bana da bir sürprizle döndü;) Bayıldığım bu çanta benim H&M Ankara'dan sahip olduğum ilk parça ünvanını elde etti!:)

Rengine bayıldım:) Kırmızı ile bordo arasında dans eden çok çok hoş bir ton:)


Şekli ve boyutu da benim için son derece kullanışlı.


İçinin kumaşı bu şekilde. Klasik H&M çantası işte;)


Üstelik düşünürseniz fiyatı da bu kalite için iyi sayılabilir.


Bu çanta ile kombinlemeyi düşündüğüm kıyafetler spor-klasik olarak tanımlanabilir. Ama benim daha güzel planlarım var: Şöyle ki bu çantayı kullandığım zaman yapacağım makyajı düşünüyorum:)) Kırmızı rujlarım&glosslarımla stilimi tamamlamayı hedefliyorum! Zaten biliyorsunuz sezonda kırmızı& bordo rujlar oldukça öne çıkmış durumda. E belki kırmızı rujlarımı tanıtan bir de post hazırlarım bu hafta içinde:) Takipte kalın;)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top