28 Eylül 2011 Çarşamba

0

Nude Renk Ojeler

 Ojeleri her kadın gibi bende çok seviyorum. Her rengi seviyorum ama bu aralar daha doğal görünen renklere takmış durumdayım. Özellikle flormarın nude  rengini severek kullanıyorum. Flormarın ojelerini de çok seviyorum istediğim rengi bulabiliyorum ve kalıcığı benim için yeterli seviyede..

Soldan sağa oje marka ve renk numaraları:
Avon : Peach --hafif simli
Gabrini:354 --simli
Olivia: 10
Flormar: 079
Golden Rose: 100

Flormarın 079 nolu rengi renk olarak tırnakta böyle duruyor. Cilt rengine yakın bir renk olduğu için parmakları daha uzun gösteriyor. Gerçi benim tırnaklarımda uzun, hatta bu aralar kesip bakım yapamadım haddinden fazla uzadılar bir ara müdahale etmem lazım yoksa cadı gibi dolanacağım etrafta.:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top