26 Eylül 2011 Pazartesi

0

Küçük gelin ablamın merak ettiğiniz minik detayları :)

Sanırım düğün, organizasyon, yaptiklarimizla ilgili sizlerle paylaşmadığım şey kalmadı.. :) Yazdıklarımdan fikir almanız ve ne kadar yararlı olduğunu bana anlatmanız beni çok mutlu ediyor. Bu yüzden belkide kimseyle daha önce paylasmadigimiz bir sürü fotoğrafları sizle paylaşıyorum burada. Bugün gelin çiçeği, gelin ayakkabısı ve gelinlikle ilgili detayları paylaşacağım. Önce gelin ayakkabısından başlıyorum.. 


Gelin ayakkabimizi adını çok kez duyduğumuz Divan Kunduraya yaptırdık. istediğiniz modeli yerleine gidip kendi ayak olculerinizde seçip yaptirabiliyorsunuz. İster çiçek, ister taş, ister düz sizin zevkinize göre çok kısa bir sürede en rahat şekilde yapıyorlar. Bu konuda gerçekten çok başarılı olduklarını düşünüyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum. 
Divan Kundura
Telefon: 0212 246 37 65
Adres: Halaskargazi Caddesi Yılmazlar Pasajı No : 153/28 Osmanbey / İstanbul
Gelinlik daha önce söylediğim gibi Vakko Wedding'den alınma Zuhair Murad markaydı. Gelinliği bulmak için tabii ki sayamayacağım kadar çok farklı çeşit gelinlik denedik. Son karar aşağıdaki gelinlik oldu :) 



Sabah evden alınırken giydiği kıyafet ise Dilek Hanif tasarımı.. Ayakkabıları kendine ait sirinmi şirin converseleriydi :) Kafasına taktığı tokada Dilek Hanif'e ait. T-shirtunun üstündeki detaylar benim favorim oldu. Pullu danteller t-shirtune ayrı bir şıklık kattı. 








Sağdıç ve nedimelerin çiçeklerini şeker mi şeker, aynı zamanda ablamın ortaokul arkadaşı olan Ekin Çarmıklı'nin sahip olduğu La Maıson des Fleurs tarafından yapıldı. Hepsi tam istediğimiz gibi ve muhteşem güzellerdi. 

Le Maison de Fleurs 
Kuruçesme Mh.
Muallim Naci Caddesi 33
http://www.lmdfleurs.com/

Ve organizasyondan bir kac detay.. 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top