20 Nisan 2012 Cuma

0

5 - BU KİME AİT ?

 


Böylesi nefis güzellikteki bir croco Kwanpen çanta Bu Kime Ait ? denmeyi sonuna kadar hak ediyor.

O nasıl güzel bir pembedir öyle. Biraz daha bakarsam şair olabilirim :)

Yorumum niye yayınlanmıyor diye telaş etmeyin hepsini pazartesiye kadar bekleteceğim. Bakalım bu sefer ki performansınız nasıl olacak :)



CEVAP : SİREN ERTAN ÇARMIKLI

Soruyu sorduğumun ertesi günü fotoğrafın birçok yerde yayınlanması sonucunda elbette çoğunuz doğru cevap vermiş oldu. Bu durumun beni ne kadar sinir ettiğini söylememe gerek yok sanırım. Ben hiçbiriniz bilemez derken meğersem şu ana kadar en fazla bilinecek soruyu sormuşum. Bunu en kısa zamanda telafi edeceğimi umuyorum :)

Siren Ertan Çarmıklı 'nın üstünde beyaz renkli deri Siren Ertan by Punto elbise, Hermes fular, YSL ayakkabılar ve pembenin en güzeli bir Kwanpen çanta görüyorsunuz. Klasik tarzı ile tam kendisinden beklenilecek bir şıklık içinde.

Bu sefer kimler bilmiş diye liste yapmama imkan yok. Kimler bilememiş diye yapsam daha doğru olacak sanırım :) Katılan herkese sevgilerimi gönderiyorum ve teşekkür ediyorum.


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top