26 Nisan 2012 Perşembe

0

NELLY BIFASICO YEŞİL ÇAY ÖZLÜ KIVIRCIK SAÇLAR İÇİN SPREY


Kıvırcık saçlarımın buklelerini belirginleştiricek ağırlık yapmayan ve saçımı yağlandırmayan bir ürün arıyordum.Kadıköy'deki bir kozmetik mağazasında çalışan bayan bana bu ürünü önerdi.İyiki önermiş.Çok çok memnun kaldım.Banyodan sonra havlu ile kuruttuğum saçıma sıkıyorum.Çift fazlı bir ürün.İyice çalkalayarak uygulanıyor.Saçtaki dolaşıklıkları açıyor.Bebek saçı gibi yumuşacık yapıyor.Saçımın elektriklenmesini önlüyor ve çok güzel buklelere kavuşuyorum.Hafif güzel bir kokusu var.400ml'lik kocaman pompalı bir ambalajda.Ben saçıma  bol bol sıkmama rağmen 5 ayda bitiremedim.Kıvırcık saçlılara tavsiyemdir.Kullanım şekli ve içindekileri fotoğraflarda görebilirsiniz.İspanya'da üretilmiş.





Kadıköy'de adını bilmediğim,yerini bildiğim bir kozmetik mağazasından 20TL'ye aldım.Başka bir yerde göremedim.Daha önce denediğim ürünlerin hepsinden güzel.Yeniden alacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top