29 Nisan 2012 Pazar

0

Gelin El Buketleri 1

 
 Bu güzellikleri ben yapmadım. Çocukluk arkadaşımın ablasının tasarımları. Dükkan işlettiğim zamanlarda aynı zamanda dükkan komşumdu. 
       Geçenlerde öylesine uğradığımda konuşurken bu fikir aklıma geldi. Kendisi çok yoğun tempoda çalışıyor ve malesef tanıtımı çok eksik. Ona bu konuda yardımcı olmak istedim. Etsy ve Emek Sensin'de tamamen gelin ve düğün aksesuarları üzerine iki dükkan açtım. Yüzük yastıklarımı da oraya taşıyacağım. Bu çiçeklerle yapılmış yüzük yastıkları, gelin saç çiçekleri, minik şapka duvaklar da dükkanlarda yerini alacak. Sadece dükkandaki ürünler üzerinden değil, siparişe göre de çalışabiliyor. İlk satışımızı yaptık bile...

       Tüm çiçekleri, yaprakları sıfırdan kumaşları keserek yapmaya başlıyor ve o metre işi kumaşlar sonunda bu hali alıyor. Ortaya çıkan çiçekler buket halinde tasarlanıp bu duruma geliyor. Onlar çalışırken izlemeye bayılıyorum. Yakında bu dükkanın mutfağını, çalışma anı fotoğraflarını da paylaşmak istiyorum.
       Nette bir piyasa araştırması yaptım. Koyduğumuz fiyatlar piyasanın yarısında. İşçilik ve kalite ise piyasanın çok üstünde.Satın almak isterseniz Etsy ve Emek Sensin'de satıştalar. Gelin buketlerinin hepsi aynı fiyat. Renk, model konusunda farklı taleplerde bulunabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top