26 Nisan 2012 Perşembe

0

THE BALM NUDE'TUDE FAR PALETİ


Bu palet benim ilk The Balm ürünüm.Renkleri görünce vurulmuştum.Kullanmaya başlayınca daha da çok sevdim.Gerçekten çok kaliteli bir far paleti.Renkleri çok iyi veriyor.Çok pigmentli bir ürün.Farlar küçük küçük fakat çok pigmentli olması nedeni ile çok bereketli olduğunu füşünüyorum.Fırçayı hafif değdirmek yeterli oluyor.Gündüz ve gece makyajı için uygun.Kullanışlı bir far paleti arayanlara kesinlikle tavsiye ederim.Amabajı bütün The Balm ürünleri gibi çok güzel.Kalın kartondan.Bir aynası da var.Ayna çok küçük değil işe yarıyor.Renkleri ve isimlerini fotoğraflarda görebilirsiniz.







Ben çok severek kullanıyorum.Gratis'te satış fiyatı 60TL.İndirimleri yakalarsanız daha uygun fiyata alabilirsiniz.Fiyat/performans olarak kesinlikle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top