20 Nisan 2012 Cuma

0

OJE ALIŞVERİŞİ

OJE ALIŞVERİŞİ

Rimmel London markasını çok sevdiğimi öylemiştim.Ojelerine de bayılıyorum.Hem kalite olarak hem de renk olarak.Ayrıca fırçaları çok güzel.Yassı fırçası sayesinde sürüm kolaylığı sağlıyor.Görünce almadan duramıyorum.Bir tane de Alix Avien aldım.Ojeleri çıkarmak için Cosmo Shop'un asetonsuz oje çıkarıcısı.Son Watson ziyaretimden aldıklarım...



Renkler sırası ile Alix Avien 110 numara,Rimmel London 500 peppermint,385 hot list(bu ikisi 10 güne kadar  kalıcı daha önce denedim 10 gün olmasa bile 5-6 gün kalıcılığı var) ve 310 red carpet(60 saniyede kuruduğu söyleniyor.60 saniye olmasa bile çabuk kuruyor).500 numaradan daha önce almışım daha hiç sürmemişim az önce farkettim :D




Aliv Avien'i yakından fotoğrafladım.Gri büyüklü küçüklü yuvarlak simlerden oluşuyor.Ojelerin üzerine sürmek için aldım.

Oje postlarının devamı gelicek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top