29 Nisan 2012 Pazar

0

Mutlu pazarlar - Şapka sevgisi

Merhaba:)
Eğer beni pinterestte takip ediyorsanız fark etmişsinizdir şapkalara taktım son zamanlarda. Her ne kadar şapka takan biri olmadığımdan çok şapkam olmasa da artık gördüğüm ve beğendiğim şapkaları alma eğilimindeyim. Aksesuarların kıyafetinizi çok farklılaştırdığını söylemeye gerek yok zaten ama bana kalırsa aksesuarlardan en güçlüsü şapkalar. Sizi tamamen farklı bir havaya sokabilmekteler. Bu yüzden pazar yazımız bol şapka ilhamı içermekte:)
















Özellikle geniş kenarlı şapkaları sevdiğimi fark etmişsinizdir heralde:)
 Şapka tercihlerinizi ve nereden şapka alabileceğimi yazarsanız benim pazarımı da keyiflendirirsiniz:)
Herkese mutlu pazarlar:)
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top