26 Nisan 2012 Perşembe

0

VILLAGE SHOWER GEL VE HAND&BODY LOTION


Bu ürünleri Gratis'ten tesadüfen aldım.Gül kokulu duş jeli ve el&vücut losyonu.Aslında gül kokusunu pek sevmem ama ikisinden de memnun kaldım.Kokusu çok yoğun değil.Losyon çok hafif yapılı ve hemen emiliyor.Cildi yumuşacık yapıyor.Ben her duş jelini kullanamıyorum.Bazıları kaşıntı yapıyor.Bu üründe öyle bir sorun yaşamadım.Amabajları çok güzel.Ben pompalı ambalajları çok seviyorum.Ürünler Almanya'da üretilmiş.İçindekileri aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz.




Ben bunları gül desenli bir ambalaj içerisinde set olarak aldım.Setin fiyatı 12TL civarındaydı.Farklı kokulu bir çeşiti daha vardı.Fiyat/performans olarak gayet iyi.Markanın farklı ürünlerini de görmek ve denemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top