13 Mart 2013 Çarşamba

0

Emziren Anneler İçin Humana Çay

Daha önce burada  Anne Sütünü Artırmak İçin Neler Yapılmalıdır? diye araştırıp derlediğim konuyu yayınlayıp, bu konu da bilgisi olanlardan da bilgilerini paylaşmalarını istemiştim. Çoğu yerde doğumdan önce bu gibi konulara önem vererek anne sütünü arttırmak için çaylar içilmeye başlandığını okudum.

İlk önce yakınlarıma sordum, sonra nette araştırdım. Eczaneye gidip sorduğum zaman ise bana humana still-tee.yi tavsiye etmesiyle alıp çıktım. Şimdi doğuma kadar içeyim diyorum, hatta hastaneye götürmeyi düşünüyorum meyve suyu yerine bunu içmeyi düşünüyorum.

Yapımı gayet kolay, granül şeklinde olduğu için 200 ml suya iki tatlı kaşığı karıştırıp hazırlıyorsunuz. İçeriği bitki ve meyvelerden oluşuyor, içinde C vitamini var, suni aroma içermiyor.  Açıldıktan sonra 2 ay gibi bir sürede tüketilmesi gerekiyor ama biz anneler o zaman kadar çoktan tüketiriz bu çayı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top