3 Mart 2013 Pazar

0

Paris Couture Week - Jean Paul Gaultier Defilesi Sokak Modası

Güzel stil kareleri yakaladığım ve bu yüzden keyifle fotoğrafladığım Paris Couture Week - Jean Paul Gaultier defilesi sokak modası ile tekrar karşınızdayım.

Rus üçlü stil mafyasının üçünü de bu defilede yakaladım.
Ve Rus trioda tarzını en çok beğendiğim Elena Perminova ile başlıyorum.

Kabartmalı örgü kazağını Tommy Hilfiger'lı styling'lerden birinde gördüğümü hatırlıyorum, ama emin değilim. Zerafet düşkünü, beyaz giyer kış günü pantolonu ve militer şapkası ile harika bir görüntü veriyor. Ayakkabı tercihi ise maskülen ötesi tokalı ve bilekten bağlı ruganlar.

Moda Cambazı


Paris Sokak Modası

Elena Perminova




Trio'nun ikinci üyesi, Miroslava Duma. Louis Vuitton'un son koleksiyonundan damier desenli elbise ve manto seçimini, LV reklam kampanyasındakinden farklı ve stil sahibi hale sokan çok küçük bir detay var aslında. Saçındaki fiyonk taç. Bu küçük kadın her zaman büyük bir tarza sahip.








Ve gelelim Rus stil mafyasının 3. ismine. Ulyana Sergeenko. Daha önce Dior defilesi yazımda da övgülerimi dizmiştim. Rus tasarımcı kameralara poz vermekten müthiş keyif alıyor. 


Sezon trendi kırmızı pelerini içinde her zamanki saraylı edası ile...

Paris Sokak Modası


Ulyana Sergeenko

Sokak Modası


Moda Cambazı


Kenzo'nun tiger sweatshirt'ü ortalığı kasıp kavurmaya devam ediyor. Böyle ekstra popüler olan şeylere karşı genel olarak huysuz ve snob bir duruş sergilerim. "Çok kırojen, giymeyeni dövüyorlar" gibi atar tutarım. Ama itiraf ediyorum, bu sweatshirt'ü Paris'teki Kenzo mağazalarında uzun süre aradım. Hala yok. Yeni sezonda gelecek, ama ben cart yeşil rengini istiyorum. Yeni sezonda o rengi çalışmamışlar. :( Azimliyim, çakma olmayan bir taneyi e-bay'den bulmaya çalışıyorum, işim zor.

Paris Couture Week


Evet sweatshirt Kenzo tiger fever, çanta Louis Vuitton tote bag.

Paris Sokak Modası


Moda Cambazı



Erkeklerin etek giyme tercihi, Paris sokaklarında gün geçtikçe daha sıradanlaşıyor. Türkiye'de ne zaman göreceğiz dersiniz? Linç ya da taciz girişimi olmadan, facebook'a şok fotoğrafı olarak eklenmeden yani.








Moda Cambazı


Lahana yapay deri eteğe dikkat derim... 


Sokak Modası


Zımba trendi ne kadar abartılabillir'in yanıtı hemen aşağıda.


Sokak Modası


Sokak Modası


Az önce etek giyen erkekler demiştim, işte bir örneği daha.

Erkek Etek Modası



Bu takım elbiseyle gezen bir adamdansa, stil olarak deri etekli bir adamı tercih edebilirim. Yeap, ederim
.








Kahve tonlarının renk uyumunu takdir ettim. Beyler, bu stiller size ne kadar ilham verir bilmem ama pantolon paçalarınızı lütfen kısaltın artık. Çorabınızın gözükmesi ayıp bir şey olmaktan uzun süre önce çıktı.




Saç modasından bahsetmek gerekirse, 2012-2013 en büyük eğilimlerinden biri de örgü.





Bu kadar zayıf olmak nasıl bir şey bilmiyorum ama moraliniz bozulmasın. Jean Paul Gaultier modellerinden biri kendisi. Podyumların olayı, 90'ların sonundan beri bu çubuk kraker kızlar oldu malum.





Sokak Modası



Ve her defilede karşıma çıkan yine aynı seksi çizmeler. Çanta ve çizme, Givenchy.






Kışın karanlığında beyaz giymeye ba-yı-lı-yo-rum! Bu kadını da sırf bu yüzden bile tebrik edebilirim.

Moda Cambazı 

Paris Sokak Modası


İtalyan stilist Elisa Nalin de defilelerin olmazsa olmaz yüzleri arasında. Eğlenceli stilinde bu defa kocaman bordo bir papyon var.

Paris Sokak Modası


Paris Sokak Modası

Sokak Modası






"Aman Tanrım!" işte tam böyle stiller için yardımımıza koşan ünlem cümlesi. Venedik maskesinin tüylerini Japon balığı makyajı ve botokslarıyla tamamlayan hanımefendinin, kırmızı kürküne olan nefretimi kelimelerle ifade edemem.



Moda dünyasının en güçlü isimlerinden Carine Roitfield da tabii ki oradaydı. O gün çok özellikli bir stile sahip olmamakla birlikte, ikonik karanlık göz makyajı yine yerli yerindeydi.

Paris Couture Week

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top