5 Mart 2013 Salı

0

Quantum of Solace (Türkçe Dublaj-480p)


Filmin Konusu: Sevdiği kadın Vesper tarafından ihanete uğrayan 007, içinden gelen dürtüye karşı koyarak son görevini kişiselleştirmemeye çalışır. Kararlılıkla doğruyu ortaya çıkarmaya çalışırken Bond ve M , Mr White’ı sorguya çekerek, Vesper’a şantaj yapan, kimsenin tahmin edemeyeceği kadar karmaşık ve tehlikeli bir şebekeyi ortaya çıkarırlar.

Oyuncular: Daniel Craig, Eva Green, Gemma Arterton,Guillermo del Toro, Olga Kurylenko
Yönetmen: Marc Forster
Yapım: 2008
IMDB: 6.7/10






Etiketler: Quantum of Solace izle, Quantum of Solace tek part vk izle, Quantum of Solace full izle, Quantum of Solace indirmeden direk izle, Quantum of Solace türkçe dublaj izle, Quantum of Solace online hd 720p izle, Quantum of Solace alternatif izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top