13 Mart 2013 Çarşamba

0

Real Techniques Fırçalarıma Uzun Bekleyiş Sonunda Kavuştum

Uzun zamandır istediğim fırçalarıma sonunda kavuştum.Almayan bir ben kalmıştım.
İnternette bakındım durdum ve Amazon'dan sipariş verdim.Başka sitelerde de satılıyor fakat fiyat olarak çok fark var.Standart en ucuz olan kargoyu seçmiştim..Herkese 2 haftada gelen kargo bana gelmedi.Tam 1 ay bekledim.Siteye mail gönderdim.Kaybolmuş olabileceğini söylediler ve yeni bir paket gönderdiler.Bu sefer ekstra ücret istemeden DHL ile gönderdiler ve 2 günde elime geçti.Çok mutlu oldum.

Gelelim aldıklarıma.Hazır sipariş vermişken tek bir fırça ile yetinemezdim :) Core collection,stippling blush,brush blush ve expert face blush aldım.
Kargo bugün geldiği için henüz hiçbirini kullanmadım.Hemen fotoğraflarını çekip sizinle paylaşmak istedim.
Bir daha Amazon'dan sipariş vermeye cesaret edebilirmiyim bilmiyorum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top