5 Mart 2013 Salı

0

The Collection | ADEAM Spring 2013


I jumped to fall collections but then I realized spring is just arrived! 
Because this is the most beautiful season of the year, we should check some collections and here we go - to Tokyo!
Ben hızlıca gelecek kışa ışınlanmışken bir kaç günlük ara ve yüzünü gösteren güneş sayesinde önümüzdeki mevsimin ılık bahar olduğunu hatırladım!
Yılın en güzel mesiminin koleksiyonlarına arada sırada göz atmak pek de fena olmaz diye düşündüm ve sizin için Tokyo'dan bir koleksiyon seçtim:) 




ADEAM's collections are inspired by both traditional and modern times. Spring 2013 collection starts with the favorite color of this season, blue! It continues with calm spring colours such as lemon and grey. The most flash pieces are red dresses. After those dresses water settles down and the gull dress appears! I am in love with this dress! It is really beautiful. Don't you think so?
ADEAM hem geçmişten yani gelenekselden hem de günümüzden beslenerek benim çok beğendiğim koleksiyonlar çıkarmış ortaya. İlkbahar koleksiyonu bu sezonun favori renklerinden biri olan mavi ile başlıyor ve ardından sakin limon sarısı ve gri tonlarıyla devam ediyor. Koleksiyonun en canlı rengi uçuş uçuş elbiselere heyecan katan kırmızı! Ardından yine sular duruluyor ve koleksiyonun en sevdiğim parçası olan beyaz martı yaka elbise süzülerek geliyor:) Evet biraz romantik bir yaklaşım oldu ama sizce de çok güzel değil mi bu parça?


I will go back to mocha's pinterest to pin favorite spring looks!
Wish you have lovely spring days!
Bahar koleksiyonlarına dalmışken ben pinterestin başına geri dönüyorum. Eğer hala takip etmiyorsanız mocha'nın pinterestine ışınlanabilirsiniz!
Hepinize sevgi dolu bahar günleri diliyorum!
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top