5 Mart 2013 Salı

0

Trend | Cuff yüzükler

Merhabalar!
Mart ayına da adım attık, Şubat nasıl geçti inanın hiç bilmiyorum. İlkbahar'a yaklaştıkça daha bir enerjik ve daha mutlu olduğum bir gerçek.
Havalar düzeldikçe, kıyafetlerime, takılarıma, makyajıma daha bir özen gösteresim geliyor.
Tabi bu süslenme evrelerimde bana en çok destek veren; takılarım.
Daha önceki yazılarımda kolye vb. takılarda nasıl bir hazineye sahip olduğumu gördünüz. Şimdi ise yüzüklere takmış vaziyetteyim.


Takip ettiğiniz moda trendleri varsa, bunlardan biri de kuşkusuz; Cuff yüzükler!
Parmağımızdaki kalabalık ne kadar çoksa o kadar güzel. 
"Arm party" trendi gibi şimdi de "Ring party" zamanını yaşıyoruz!
Cuff yüzüklerde gümüş ve altın rengi favori olanlar. Ben daha çok altın rengini seviyorum.





  



En beğendiğimi en sona koydum. Peki ya yüzüğün ve ojelerin güzelliği? Bir an önce denenmeli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top