25 Nisan 2014 Cuma

0

Gülben Ergen’in Güzellik Sırları

25 Ağustos 1972 doğumlu (41 yaşında) güzel ve başarılı sanatçı bakın güzelliğini neye borçluymuş.
İşte Gülben Ergen’den kendi uyguladığı güzellik tavsiyeleri…

Gülben Ergen’in Güzellik Sırları



*Kıyafet seçimine göre saçlarımı yapıyorum ve özellikle mevsim değişimlerinde saç bakımına büyük  önem veriyorum. Saç rengimi sık sık değiştirmesem de onlarla ilgilenmekten zevk alıyorum.
* Beni sürekli kuaföre gitmek zorunda bırakmayan rahat ve şık saç kesimini tercih ediyorum.
*Duş aldıktan sonra saçlarma az miktarda sabitleştirici köpük ve besleyici serum sürdükten sonra günlük bakımımı tamamlamış sayıyorum.
* Yüzümü titiz bir şekilde temizlerim ve gerekli miktarda nemlendirici kullanırım. Yeterli bakım yaptığım için  cilt bakımı konusunda problem yaşamam. Bazen sıkıntılı zamanlarımda bir iki sivilce çıkar ona da dokunmam zamanla kendi iyileşir.
* Göz makyajını belirgin ve net yapmayı severim. Çünkü yüzüme bakanın ilk önce gözlerimi fark etmesini isterim. Bu yüzden göz makyajı benim en önem verdiğim kısımdır.
*En sevdiğim makyaj malzemesi siyah göz kalemidir. Sürekli çantamda taşırım.
Hiç sevmediğim makyaj malzemesi de rujdur ve asla yanımda taşımam onun yerine dudak bakım kremi kullanırım. Ben dudaklarımın her zaman doğal görünmesinden yanayım bu modern olmak budur bence.
* Günlük makyajımı ise hafif tonda allık siyah  göz kalemi ve koyu kahve far ile yapıyorum. kendime en yakıştırdığım ve mutlu hissettiğim tarz bu. Makyaj  yapmayı sevsem de pek kullanmayı tercih etmiyorum.

gulben-ergen-guzellik-sirri

Gülben Ergen’in annesinden aldığı ve her gün  uyguladığı  güzellik tavsiyesini sona bıraktık.
* Yüzümü temizlemeden kesinlikle makyajlı halde uyumam ve temizledikten sonra da acıbadem sütü sürerim. Bunları her gün aksatmadan yapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top