25 Nisan 2014 Cuma

0

Meryem Uzerli Doğurdu

 Meryem Uzerli Doğurdu

Güzel ve başarılı oyuncu Meryem üzerli dün (10.02.2014) bebeğini dünyaya getirerek anne oldu.
Demet Akalın gibi bebeğini göstermeme, saklama gibi triplere girmeyerek hiç olmazsa minik bebeğinin kolundaki doğum bilekliğinin fotoğrafının facebook sayfasından hayranlarıyla paylaştı.
Fotoğrafın altına yorum yaparak ne kadar mutlu olduğunu sevenleriyle paylaştı.
Meryem Uzerli bir kız çocuğu dünyaya getirdi ve adının da Lara Uzerli olduğunu söyledi. İşte Facebook sayfasından paylaştığı metin.



“Hoşgeldin bu dünyada benim sevgili canım Lara Uzerli. 10.02.2014 doğdun. Ben Allaha o kadar teşekkür ediyorum ki – sağlıklı dünyaya geldin!!! Ben Allah’ a teşekkür ediyorum , çünkü bana güç verdi : seni birinci günden itibaren koruyabildim : yaşıyorsun!!! ve bu en büyük hediyem! Benim çok yakın arkadaşım Ana doğum da yanımdaydı ve tüm aileme, arkadaşlarıma ve size: teşekkür etmek istiyorum!!! Dilekleriniz için … Sevginiz için ! çok sağ olun istiyorum!!! Dilekleriniz için… Sevginiz için çok sağ olun!!!”
Ayrıca Meryem Uzerli’nin nasıl doğum yaptığını merak edenler için buraya da ekleyelim.
Meryem Uzerli suyun içinde normal doğum yaptı.

meryem uzerli bebek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top